Ana içeriğe atla

Ben de, ben de, ben de...

Kim etrafında üç tane dürüst insan sayabilir?
Belkide 30 tane olmuştur şimdi saydıkların.
Boşver.
Sen dürüstmüsün?

Yorumlar

Yasemin Halit dedi ki…
Tebrik ediyorum Nurettin abi reklamcılara soruulacak en kazık sorulardan biri :) Yinede durustce dusuncelerimi paylasmak istiyorum :) Bi yerde soyle bir yazı okumustum, Akıllı insan sadece durust olması gerektigi zamanlarda durust olur :P Benim kisisel gozlemim ise su yonde, insanlar sectikleri mesleklere gore davranmak ve kisilik gelistirmek zorunda kalabilirler, Ornegin babam bir hastasına 3 ay sonra oleceksin cunku kansersin diyebilirken durustce, ben musterime bu urun varya acayip dandikti ben bunu photoshopta bu hale getirene kadar kendimi paraladim diyecek kadar durust olamam :P Nurettin abi durustluk 60-70 yıllarda kaldi hani o farklı goruslerin oldugu zamanlarda artık hepimiz cok ılımlıyız :D Aynı yalanları soyluyor ve aynı yalanları duymak istiyoruz :D Yasasin ılımlılık...
Nurettin Yay dedi ki…
Sevgili Yasemin sonuçta her hatamızı sorgulamak yerine, ben yaptım oldu hemde güzel oldu, e ne yapalım insanlar hakettiği gibi yaşarlar demeye başladığımız bu günlerde ılımlılık yerine daha agresif sorgulamamız gerekli. Baban Profesör Hekim, dediği kanun gibi ama kansere yol açan bin tane ürün için mücadele edemiyor ya da yeterli sesini duyuramıyorsa dürüst değil.Biz reklamcı olarak insanlara zarar veren bir ürünü allayıp pullayıp halka sunuyorsak bizde dürüst değiliz diye düşün üyorum. Sonuçta kişisel de olsa genel de "benden sonrası ne olursa olsun"veya " böyle gelmiş bölye gider banane ya" demekten kurtulmamız lazım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türkiye’deki Internet Kullanıcılarına Göre Markalar Nasıl Davranmalı?

SMG Connected'ta  yer alan haberde, Global Web Index Türkiye Araştırması’na göre; Türkiye’de internete her gün bağlanan kullanıcıların, markalardan beklentilerinin başında “tüketicinin bilgi birikimini artırması” geliyor. Türkiye’deki her 2 aktif internet kullanıcısından 1′i markadan tüketicinin bilgi birikimini artırmasını beklerken, bu konuda erkeklerin kadınlara göre daha çok beklenti içinde oldukları görülüyor. Müşterilerin markalardan diğer bir beklenti ise “eğlendirici” olmaları. Kadınların erkeklerden en çok farklılaştığı beklenti “günlük” hayatta. Markalardan beklentilerde önemli bir yere sahip olan “günlük hayatta”, kadınların erkeklere oranla daha yüksek oranda beklenti içinde olduklarını görüyoruz. Kadınlar, markalardan günlük rutinlerinin bir parçası olmalarını ve organize olmalarına da yardımcı olmalarını bekliyor. Kadınların erkeklere göre daha çok beklenti içinde olduğu diğer bir konu ise “etkileşim”. Kadınlar, markalardan diğer insanlarla etkileşime geç

Sizin Markanız Ne Renk?

Markalaşma sürecinde renklerinizin önemini hiç düşündünüz mü? Renkler bütün duyuları harekete geçirir, ve içinde birçok mesaj barındırır. Büyük markalar renklerin doğru kullanımının müşterileri arasında pozitif bir imaj çizmedeki önemini bilirler. Ayrıca, renkler hafızada önemli rol oynarlar. Renklerin anlamları kültürler arasında farklılık gösterse de, bazı evrensel anlamları da içinde barındırmaktadır. Mavi : Mavi renk güvenilirlik, sözüne sağdıklık gösterir. Genellikle gökyüzü ve denizle ilişkilendirilir, dolayısıyla huzuru temsil eder. Kırmızı : Kırmızı rengin kalp atışını hızlandırdığı ve hızlı nefes alıp vermeye yol açtığı söylenir. Bu nedenle kırmızı genellikle agresif, enerjik, provokatif ve dikkat çekici olarak tasvir edilir. Fakat kırmızı aynı zamanda da tehlikeyi de temsil edebilir. Yeşil : Yeşil sağlığı, tazeliği ve huzuru temsil eder. Koyu yeşil renkler varlık ve prestiji temsil ederken, açık yeşil rahatlatıcıdır. Sarı : Her toplumda sarı güneşle özdeşl

Kuzey Irak'ta başlamış olan Park View Apartmanları katalog çalışmalarımız

Park View Apartmanları Kuzey Irak'ta geniş çaplı bir projeye başladı. Biz de katalog çalışmalarına...