Ana içeriğe atla

Ben de, ben de, ben de...

Kim etrafında üç tane dürüst insan sayabilir?
Belkide 30 tane olmuştur şimdi saydıkların.
Boşver.
Sen dürüstmüsün?

Yorumlar

Yasemin Halit dedi ki…
Tebrik ediyorum Nurettin abi reklamcılara soruulacak en kazık sorulardan biri :) Yinede durustce dusuncelerimi paylasmak istiyorum :) Bi yerde soyle bir yazı okumustum, Akıllı insan sadece durust olması gerektigi zamanlarda durust olur :P Benim kisisel gozlemim ise su yonde, insanlar sectikleri mesleklere gore davranmak ve kisilik gelistirmek zorunda kalabilirler, Ornegin babam bir hastasına 3 ay sonra oleceksin cunku kansersin diyebilirken durustce, ben musterime bu urun varya acayip dandikti ben bunu photoshopta bu hale getirene kadar kendimi paraladim diyecek kadar durust olamam :P Nurettin abi durustluk 60-70 yıllarda kaldi hani o farklı goruslerin oldugu zamanlarda artık hepimiz cok ılımlıyız :D Aynı yalanları soyluyor ve aynı yalanları duymak istiyoruz :D Yasasin ılımlılık...
Nurettin Yay dedi ki…
Sevgili Yasemin sonuçta her hatamızı sorgulamak yerine, ben yaptım oldu hemde güzel oldu, e ne yapalım insanlar hakettiği gibi yaşarlar demeye başladığımız bu günlerde ılımlılık yerine daha agresif sorgulamamız gerekli. Baban Profesör Hekim, dediği kanun gibi ama kansere yol açan bin tane ürün için mücadele edemiyor ya da yeterli sesini duyuramıyorsa dürüst değil.Biz reklamcı olarak insanlara zarar veren bir ürünü allayıp pullayıp halka sunuyorsak bizde dürüst değiliz diye düşün üyorum. Sonuçta kişisel de olsa genel de "benden sonrası ne olursa olsun"veya " böyle gelmiş bölye gider banane ya" demekten kurtulmamız lazım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mercedes-Benz 4MATIC

Enfes bir reklam... Advertising Agency: Jung von Matt/Spree, Berlin, Germany Creative Directors: Michael Haeussler, Florian Kitzing Art Director: Kalle Haasum, Mareike Geisker

Sizin Markanız Ne Renk?

Markalaşma sürecinde renklerinizin önemini hiç düşündünüz mü? Renkler bütün duyuları harekete geçirir, ve içinde birçok mesaj barındırır. Büyük markalar renklerin doğru kullanımının müşterileri arasında pozitif bir imaj çizmedeki önemini bilirler. Ayrıca, renkler hafızada önemli rol oynarlar. Renklerin anlamları kültürler arasında farklılık gösterse de, bazı evrensel anlamları da içinde barındırmaktadır. Mavi : Mavi renk güvenilirlik, sözüne sağdıklık gösterir. Genellikle gökyüzü ve denizle ilişkilendirilir, dolayısıyla huzuru temsil eder. Kırmızı : Kırmızı rengin kalp atışını hızlandırdığı ve hızlı nefes alıp vermeye yol açtığı söylenir. Bu nedenle kırmızı genellikle agresif, enerjik, provokatif ve dikkat çekici olarak tasvir edilir. Fakat kırmızı aynı zamanda da tehlikeyi de temsil edebilir. Yeşil : Yeşil sağlığı, tazeliği ve huzuru temsil eder. Koyu yeşil renkler varlık ve prestiji temsil ederken, açık yeşil rahatlatıcıdır. Sarı : Her toplumda sarı güneşle özdeşl...

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla...