Ana içeriğe atla

iki yıldır hep bir yanım eksik...


Eskiden yakardım bir tane sigarayı, üfleye üfleye atardım stresi üzerimden, hep dertleşirdim sigaramla. Ateşiyle, dumanıyla keyfiyle, zehiriyle birlikte olmak çok güzeldi. Çok iyi arkadaşımdı hiç sır vermezdi, ondan başka dertlendiğimde olmazdı zaten.
Yok Abi sen 30 küsür sene sigara içtikten sonra ondan ayırlmaya kalk, bünye izin vermiyor bu ayrılığa. Susarken, konuşurken, gülerken, kızarken birlikte hareket etmişiz yıllarca 10 cm'lik ucu beyaz filtresi sarı aşkımla.
Tütün kokmam, ciğerlerimin dumanla dolu olması tecrit odalarındaki yalnızlığımın insan ilişkilerindeki verdiği zararı asla vermedi bana. Sigaramla yakın zamanda barışmayı düşünüyorum, paketimin içine bir sürü sıkıntılarımı boşaltacağım sonra kapatıp çöpe atacağım geçen yıllardaki gibi.

Sonra bir sigara yakıp üfleye üfleye atacağım ne varsa üzerimden.

Yorumlar

Yasemin Halit dedi ki…
Yak bi sigara Nurettin abi bosveer :) Az ve öz yasamak en guzelidir...

( Şeytanın yap dedigi:)))...
Nurettin Yay dedi ki…
Doğru diyorsun Yasemin az ve öz yaşamak lazım :)
Tuğçe Özel dedi ki…
Eninde sonunda öleceğiz, hiç olmazsa teşhisimiz belli olsun... Varsınlar sigaradan sansınlar, vicdan azabını azaltır geride kalanların.

- Neden öldü yahu?!
- Çok sigara içiyordu...
- Hımm haklısın!
on the run* dedi ki…
hayıır ben karşıyımmm olmaz nurettin bey, ben olurum sizin dert ortağınız, boş verin sigarayı!
Nurettin Yay dedi ki…
Paris uzak be Gizemcim :) Çok tşk.ederim...
Osman Coşkun dedi ki…
Nurettin Bey bir bırakan pişman bir de bırakamayan.
Bence 2 sene sonra sakın başlamayın.
Sigaraya bağlı akciğer kanserinin insanı ne hallere düşürdüğünü çok yakından gördüm. İnsanlıktan çıkarıyor.
Rica ediyorum lütfen başlamayın.

Sevgiler...
Nurettin Yay dedi ki…
Osman'cım direniyorum hala!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mercedes-Benz 4MATIC

Enfes bir reklam... Advertising Agency: Jung von Matt/Spree, Berlin, Germany Creative Directors: Michael Haeussler, Florian Kitzing Art Director: Kalle Haasum, Mareike Geisker

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla...