Ana içeriğe atla

:(

Kırık bir kalbe karşı söylenebilecek tüm klişe sözlerin ne kadar havadan şeyler olduğunu ancak yaşayanlar bilir.. hafta ortası için mükemmel bir klip yolluyorum size, fikir muhteşem, şarkı muhteşem, bir de arada geçen o garip konuşmalar.. seveceğinizi umuyorum... tanıdığım, tanımadığım tüm mandalina ekibine sevgiler..


Gnarls Barkley - Who's Gonna Save My Soul from Chris Milk on Vimeo.

Yorumlar

Yasemin Halit dedi ki…
Wow Gnarles Barkley, sana bu konuda sonuna kadar katiliyorum, birde "Crazy" diye bir sarkisida en az bunun kadar anlamli ve guzel, calismada cok guzel bence, tesekkurler paylasim icin :)

Crazy'nin sozleri soyledir merak edenlere:
Evet evet tam olarak ne zaman cildirdigimi biliyorum ben ya sen?, tanri askina kendine tapmayi birak, kendini olaganustu saniyorsun ama sana bisey soyleyimmi, bence sen delinin tekisin :)
demis...
Nurettin Yay dedi ki…
Ben ne zaman çıldırdığımı biliyorum demiş Crazy, çıldırmasının sebebi neymiş biliyormusun?
Yasemin Halit dedi ki…
Sanirim, kahraman sandigi ve cocuklugundan beri onlar gibi olmak istedigi butun kahramanların aslında kahraman falan olmadigini, sadece baskalarini ezerek, kahramanmis gibi gorunduklerini ve onlar kadar gaddar olamayacagi icin hicbir zaman kahraman olamayacagini farkettigi gun olabilir...:)oyle bir paragraf var, ama bosver Nurettin abi, deli o uyduruyor olabilir (inanmiyalim bence ona :P)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türkiye’deki Internet Kullanıcılarına Göre Markalar Nasıl Davranmalı?

SMG Connected'ta  yer alan haberde, Global Web Index Türkiye Araştırması’na göre; Türkiye’de internete her gün bağlanan kullanıcıların, markalardan beklentilerinin başında “tüketicinin bilgi birikimini artırması” geliyor. Türkiye’deki her 2 aktif internet kullanıcısından 1′i markadan tüketicinin bilgi birikimini artırmasını beklerken, bu konuda erkeklerin kadınlara göre daha çok beklenti içinde oldukları görülüyor. Müşterilerin markalardan diğer bir beklenti ise “eğlendirici” olmaları. Kadınların erkeklerden en çok farklılaştığı beklenti “günlük” hayatta. Markalardan beklentilerde önemli bir yere sahip olan “günlük hayatta”, kadınların erkeklere oranla daha yüksek oranda beklenti içinde olduklarını görüyoruz. Kadınlar, markalardan günlük rutinlerinin bir parçası olmalarını ve organize olmalarına da yardımcı olmalarını bekliyor. Kadınların erkeklere göre daha çok beklenti içinde olduğu diğer bir konu ise “etkileşim”. Kadınlar, markalardan diğer insanlarla etkileşime geç

Sizin Markanız Ne Renk?

Markalaşma sürecinde renklerinizin önemini hiç düşündünüz mü? Renkler bütün duyuları harekete geçirir, ve içinde birçok mesaj barındırır. Büyük markalar renklerin doğru kullanımının müşterileri arasında pozitif bir imaj çizmedeki önemini bilirler. Ayrıca, renkler hafızada önemli rol oynarlar. Renklerin anlamları kültürler arasında farklılık gösterse de, bazı evrensel anlamları da içinde barındırmaktadır. Mavi : Mavi renk güvenilirlik, sözüne sağdıklık gösterir. Genellikle gökyüzü ve denizle ilişkilendirilir, dolayısıyla huzuru temsil eder. Kırmızı : Kırmızı rengin kalp atışını hızlandırdığı ve hızlı nefes alıp vermeye yol açtığı söylenir. Bu nedenle kırmızı genellikle agresif, enerjik, provokatif ve dikkat çekici olarak tasvir edilir. Fakat kırmızı aynı zamanda da tehlikeyi de temsil edebilir. Yeşil : Yeşil sağlığı, tazeliği ve huzuru temsil eder. Koyu yeşil renkler varlık ve prestiji temsil ederken, açık yeşil rahatlatıcıdır. Sarı : Her toplumda sarı güneşle özdeşl

Kuzey Irak'ta başlamış olan Park View Apartmanları katalog çalışmalarımız

Park View Apartmanları Kuzey Irak'ta geniş çaplı bir projeye başladı. Biz de katalog çalışmalarına...