Ana içeriğe atla

:(

Kırık bir kalbe karşı söylenebilecek tüm klişe sözlerin ne kadar havadan şeyler olduğunu ancak yaşayanlar bilir.. hafta ortası için mükemmel bir klip yolluyorum size, fikir muhteşem, şarkı muhteşem, bir de arada geçen o garip konuşmalar.. seveceğinizi umuyorum... tanıdığım, tanımadığım tüm mandalina ekibine sevgiler..


Gnarls Barkley - Who's Gonna Save My Soul from Chris Milk on Vimeo.

Yorumlar

Yasemin Halit dedi ki…
Wow Gnarles Barkley, sana bu konuda sonuna kadar katiliyorum, birde "Crazy" diye bir sarkisida en az bunun kadar anlamli ve guzel, calismada cok guzel bence, tesekkurler paylasim icin :)

Crazy'nin sozleri soyledir merak edenlere:
Evet evet tam olarak ne zaman cildirdigimi biliyorum ben ya sen?, tanri askina kendine tapmayi birak, kendini olaganustu saniyorsun ama sana bisey soyleyimmi, bence sen delinin tekisin :)
demis...
Nurettin Yay dedi ki…
Ben ne zaman çıldırdığımı biliyorum demiş Crazy, çıldırmasının sebebi neymiş biliyormusun?
Yasemin Halit dedi ki…
Sanirim, kahraman sandigi ve cocuklugundan beri onlar gibi olmak istedigi butun kahramanların aslında kahraman falan olmadigini, sadece baskalarini ezerek, kahramanmis gibi gorunduklerini ve onlar kadar gaddar olamayacagi icin hicbir zaman kahraman olamayacagini farkettigi gun olabilir...:)oyle bir paragraf var, ama bosver Nurettin abi, deli o uyduruyor olabilir (inanmiyalim bence ona :P)

Bu blogdaki popüler yayınlar

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla...

Mercedes-Benz 4MATIC

Enfes bir reklam... Advertising Agency: Jung von Matt/Spree, Berlin, Germany Creative Directors: Michael Haeussler, Florian Kitzing Art Director: Kalle Haasum, Mareike Geisker

iki yıldır hep bir yanım eksik...

Eskiden yakardım bir tane sigarayı, üfleye üfleye atardım stresi üzerimden, hep dertleşirdim sigaramla. Ateşiyle, dumanıyla keyfiyle, zehiriyle birlikte olmak çok güzeldi. Çok iyi arkadaşımdı hiç sır vermezdi, ondan başka dertlendiğimde olmazdı zaten. Yok Abi sen 30 küsür sene sigara içtikten sonra ondan ayırlmaya kalk, bünye izin vermiyor bu ayrılığa. Susarken, konuşurken, gülerken, kızarken birlikte hareket etmişiz yıllarca 10 cm'lik ucu beyaz filtresi sarı aşkımla. Tütün kokmam, ciğerlerimin dumanla dolu olması tecrit odalarındaki yalnızlığımın insan ilişkilerindeki verdiği zararı asla vermedi bana. Sigaramla yakın zamanda barışmayı düşünüyorum, paketimin içine bir sürü sıkıntılarımı boşaltacağım sonra kapatıp çöpe atacağım geçen yıllardaki gibi. Sonra bir sigara yakıp üfleye üfleye atacağım ne varsa üzerimden.