Ana içeriğe atla

Mercedes-Benz 4MATIC





Enfes bir reklam...

Advertising Agency: Jung von Matt/Spree, Berlin, Germany
Creative Directors: Michael Haeussler, Florian Kitzing
Art Director: Kalle Haasum, Mareike Geisker

Yorumlar

Cagatay Karakoc dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Cagatay Karakoc dedi ki…
Madem konu Mercedesten açıldı,

süper gerilla;

" http://gereksinim.blogspot.com/2009/02/
mercedes-ilk-etki.html "

sığmadığı için birleştirip yapıştırırsanız sonuca ulaşabileceğinize inanıyorum :)
Yasemin Halit dedi ki…
Ulastim cok guzelmis tesekkurler, diger gerilla reklamlarida iyimis...
Nurettin Yay dedi ki…
Sen daha iyisini yaparsın Yasemin'cim:)
Yasemin Halit dedi ki…
Sagol Nurettin abi, heran inanabilirim valla :)) Aslinda bloga bi baslangic yapayim istedim, dusundum tasindim ne yapsam ne yapsam diye, hadi bi reklam ekleyivereyimde bi merhabam olsun istedim :) Sanirsam cokta sicak olmadi ama oldu iste...:p
Adsız dedi ki…
С нашим замечательным и удобным сервисом Из рук в руки авто вы быстрее продадите свой автомобиль, потому что у нас можно удобно, быстро и совершенно бесплатно разместить ваше предложение Продажа авто в городах Дальнего Востока в нашем большом каталоге

Bu blogdaki popüler yayınlar

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla...

iki yıldır hep bir yanım eksik...

Eskiden yakardım bir tane sigarayı, üfleye üfleye atardım stresi üzerimden, hep dertleşirdim sigaramla. Ateşiyle, dumanıyla keyfiyle, zehiriyle birlikte olmak çok güzeldi. Çok iyi arkadaşımdı hiç sır vermezdi, ondan başka dertlendiğimde olmazdı zaten. Yok Abi sen 30 küsür sene sigara içtikten sonra ondan ayırlmaya kalk, bünye izin vermiyor bu ayrılığa. Susarken, konuşurken, gülerken, kızarken birlikte hareket etmişiz yıllarca 10 cm'lik ucu beyaz filtresi sarı aşkımla. Tütün kokmam, ciğerlerimin dumanla dolu olması tecrit odalarındaki yalnızlığımın insan ilişkilerindeki verdiği zararı asla vermedi bana. Sigaramla yakın zamanda barışmayı düşünüyorum, paketimin içine bir sürü sıkıntılarımı boşaltacağım sonra kapatıp çöpe atacağım geçen yıllardaki gibi. Sonra bir sigara yakıp üfleye üfleye atacağım ne varsa üzerimden.