Ana içeriğe atla

Mercedes-Benz 4MATIC





Enfes bir reklam...

Advertising Agency: Jung von Matt/Spree, Berlin, Germany
Creative Directors: Michael Haeussler, Florian Kitzing
Art Director: Kalle Haasum, Mareike Geisker

Yorumlar

Cagatay Karakoc dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Cagatay Karakoc dedi ki…
Madem konu Mercedesten açıldı,

süper gerilla;

" http://gereksinim.blogspot.com/2009/02/
mercedes-ilk-etki.html "

sığmadığı için birleştirip yapıştırırsanız sonuca ulaşabileceğinize inanıyorum :)
Yasemin Halit dedi ki…
Ulastim cok guzelmis tesekkurler, diger gerilla reklamlarida iyimis...
Nurettin Yay dedi ki…
Sen daha iyisini yaparsın Yasemin'cim:)
Yasemin Halit dedi ki…
Sagol Nurettin abi, heran inanabilirim valla :)) Aslinda bloga bi baslangic yapayim istedim, dusundum tasindim ne yapsam ne yapsam diye, hadi bi reklam ekleyivereyimde bi merhabam olsun istedim :) Sanirsam cokta sicak olmadi ama oldu iste...:p
Adsız dedi ki…
С нашим замечательным и удобным сервисом Из рук в руки авто вы быстрее продадите свой автомобиль, потому что у нас можно удобно, быстро и совершенно бесплатно разместить ваше предложение Продажа авто в городах Дальнего Востока в нашем большом каталоге

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sizin Markanız Ne Renk?

Markalaşma sürecinde renklerinizin önemini hiç düşündünüz mü? Renkler bütün duyuları harekete geçirir, ve içinde birçok mesaj barındırır. Büyük markalar renklerin doğru kullanımının müşterileri arasında pozitif bir imaj çizmedeki önemini bilirler. Ayrıca, renkler hafızada önemli rol oynarlar. Renklerin anlamları kültürler arasında farklılık gösterse de, bazı evrensel anlamları da içinde barındırmaktadır. Mavi : Mavi renk güvenilirlik, sözüne sağdıklık gösterir. Genellikle gökyüzü ve denizle ilişkilendirilir, dolayısıyla huzuru temsil eder. Kırmızı : Kırmızı rengin kalp atışını hızlandırdığı ve hızlı nefes alıp vermeye yol açtığı söylenir. Bu nedenle kırmızı genellikle agresif, enerjik, provokatif ve dikkat çekici olarak tasvir edilir. Fakat kırmızı aynı zamanda da tehlikeyi de temsil edebilir. Yeşil : Yeşil sağlığı, tazeliği ve huzuru temsil eder. Koyu yeşil renkler varlık ve prestiji temsil ederken, açık yeşil rahatlatıcıdır. Sarı : Her toplumda sarı güneşle özdeşl...

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla...