Ana içeriğe atla
Burada insanların ı’ları, ş’leri, ç’leri ve hatta yumuşacık g’leri var… Ama ne yazık ki bu harflerle oluşturabilecekleri kelimeleri ve cümleleri yok. Ne yaşadığını bilmediği gibi ne konuştuğunu da bilmeyenlerin zaman hırsızlığı oldu ‘ııııııııı’ ve alternatif varlıkları oldu ‘şşşşey’. Onlar ‘çççok’ güzel ve yakışıklılar ama hayat onlara göre ‘çççok sıkıcı’, ‘ğ’ kullandıkları tek kelimeyse korkarım ki ‘eğğğlence’, hatta bu bazen eyylence bile olabiliyor… Tüm harfler sana destek olabilmek için noktalanıp, yumuşayıp, saygısından şapkasını çıkararak yanına gelmişken yine de kendini anlatamamak en kötüsü olsa gerek… Bence hiçbir şeyin yokken her şeyi yapabiliyor olman, her şeyin varken hiçbir şey yapamıyor olmandan daha muhteşemdir. Belki güçleri yeter ve kendilerinde uzun yola çıkabilecek güveni bulup senin olduğun yerlere kadar uzanırlar yumuşayarak, noktalanarak ve saygılarından şapkalarını çıkararak…

Yorumlar

ich du er sie es dedi ki…
cok guzel, tesekkurler :)
Begüm BAŞARAN dedi ki…
Rica ederim =) Yeni yazılarını ve yazılarıma yorumlarını beklerim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sizin Markanız Ne Renk?

Markalaşma sürecinde renklerinizin önemini hiç düşündünüz mü? Renkler bütün duyuları harekete geçirir, ve içinde birçok mesaj barındırır. Büyük markalar renklerin doğru kullanımının müşterileri arasında pozitif bir imaj çizmedeki önemini bilirler. Ayrıca, renkler hafızada önemli rol oynarlar. Renklerin anlamları kültürler arasında farklılık gösterse de, bazı evrensel anlamları da içinde barındırmaktadır. Mavi : Mavi renk güvenilirlik, sözüne sağdıklık gösterir. Genellikle gökyüzü ve denizle ilişkilendirilir, dolayısıyla huzuru temsil eder. Kırmızı : Kırmızı rengin kalp atışını hızlandırdığı ve hızlı nefes alıp vermeye yol açtığı söylenir. Bu nedenle kırmızı genellikle agresif, enerjik, provokatif ve dikkat çekici olarak tasvir edilir. Fakat kırmızı aynı zamanda da tehlikeyi de temsil edebilir. Yeşil : Yeşil sağlığı, tazeliği ve huzuru temsil eder. Koyu yeşil renkler varlık ve prestiji temsil ederken, açık yeşil rahatlatıcıdır. Sarı : Her toplumda sarı güneşle özdeşl...

Güven Hastanesi'nin Yepyeni Sitesi Mandalina'dan!

Güven Hastanesi'ne yepyeni bir site yaptık, hastanenin alanında uzman doktorları ile önemli sağlık konuları üzerine videolar çektik.   Videolarımızın devamı için  http://www.youtube.com/guvenhastanesi              

Gençler Klasik Medyadan Uzaklaşıyor!

Bir Youth Republic grup şirketi olan Youth Insight’ın üniversiteli, liseli, çalışan ve çalışmayan toplam 4300 genç ile online ve yüz yüze görüşerek gerçekleştirdiği Türkiye’nin ilk ‘ Medya Tüketim’ araştırması, Türk gençlerinin medya tüketim alışkanlıklarını ortaya koydu.  Araştırmanın sonuçlarına göre, yeni nesil iletişim araçlarını toplumun tüm kesiminden daha hızlı hayatlarının içine alan, teknolojik dönüşüm ile birlikte yaşama bakış açıları, değerleri, tüketim alışkanlıkları, sosyalleşme biçimi değişen gençler, medyayı da hızla ve çoklu tüketiyor. Haftada 40 saatten fazla zamanlarını online geçiren gençler için internet ‘yokluğunda yaşamayacakları bir şey’ anlamına geliyor!  Youth Insight’ın Türkiye genelinde gerçekleştirdiği araştırmaya göre;  Gençlik ve internet · Üniversite gençliği, televizyon başında geçirdiği zamanın 3 katını internette dolaşarak geçiriyor.   · Her 4 liselinin 3’ü internette dolaşırken aynı zamanda başka şeylerle de ilgile...