Burada insanların ı’ları, ş’leri, ç’leri ve hatta yumuşacık g’leri var… Ama ne yazık ki bu harflerle oluşturabilecekleri kelimeleri ve cümleleri yok. Ne yaşadığını bilmediği gibi ne konuştuğunu da bilmeyenlerin zaman hırsızlığı oldu ‘ııııııııı’ ve alternatif varlıkları oldu ‘şşşşey’. Onlar ‘çççok’ güzel ve yakışıklılar ama hayat onlara göre ‘çççok sıkıcı’, ‘ğ’ kullandıkları tek kelimeyse korkarım ki ‘eğğğlence’, hatta bu bazen eyylence bile olabiliyor… Tüm harfler sana destek olabilmek için noktalanıp, yumuşayıp, saygısından şapkasını çıkararak yanına gelmişken yine de kendini anlatamamak en kötüsü olsa gerek… Bence hiçbir şeyin yokken her şeyi yapabiliyor olman, her şeyin varken hiçbir şey yapamıyor olmandan daha muhteşemdir. Belki güçleri yeter ve kendilerinde uzun yola çıkabilecek güveni bulup senin olduğun yerlere kadar uzanırlar yumuşayarak, noktalanarak ve saygılarından şapkalarını çıkararak…
SMG Connected'ta yer alan haberde, Global Web Index Türkiye Araştırması’na göre; Türkiye’de internete her gün bağlanan kullanıcıların, markalardan beklentilerinin başında “tüketicinin bilgi birikimini artırması” geliyor. Türkiye’deki her 2 aktif internet kullanıcısından 1′i markadan tüketicinin bilgi birikimini artırmasını beklerken, bu konuda erkeklerin kadınlara göre daha çok beklenti içinde oldukları görülüyor. Müşterilerin markalardan diğer bir beklenti ise “eğlendirici” olmaları. Kadınların erkeklerden en çok farklılaştığı beklenti “günlük” hayatta. Markalardan beklentilerde önemli bir yere sahip olan “günlük hayatta”, kadınların erkeklere oranla daha yüksek oranda beklenti içinde olduklarını görüyoruz. Kadınlar, markalardan günlük rutinlerinin bir parçası olmalarını ve organize olmalarına da yardımcı olmalarını bekliyor. Kadınların erkeklere göre daha çok beklenti içinde olduğu diğer bir konu ise “etkileşim”. Kadınlar, markalardan diğer insanlarla etkileşime geç
Yorumlar