Ana içeriğe atla

MacBook Air


Apple, MacBook Air isimli yeni ürününü çıkarmış bulunuyor - Dünyanın en ince notebook'u.
Yeni yıl - değişim ve yenilikler dönemi - çözümler ve hedefler düşündüren bir dönem - ve San Francisco, MacWorld'den en son haberlerin duyurulduğu bir dönem. Steve Jobs ilk iPod Nano'yu jean pantolonunun cebinden çıkardığı zaman hepimiz bir oh çekmiştik. Yeni iPhone'u avucumuzun içine alacağımız günlerin hesabını yapmıştık. Ve henüz bu sabah, dünyanın en ince laptop'u bir zarfın içinden çıktığında hayretlere düştük.
Sadece 1,3 kg ağırlığı ile, birkaç milimlik en ince noktasıyla şaşırtan ve en kalın noktası ise sadece 1,5 cm olan MacBook Air doğmuş bulunuyor. Laptop bilgisayarlar giderek küçüldükçe ekran boyutlarından olduğu kadar klavye boyutlarından da fedakarlık yapmak olağan sayılmaktaydı. Mucizevi bir şekile, yeni MacBook Air kilo kaybından dolayı hiç bir başka kayba uğramamış bulunuyor. Tasarımda kullanılan 12 cm'lik LED özellikli geniş ekran daha az enerji tükettiği gibi, görüntü netliği sağlamakta. Ve artık yazarken parmaklarınız şaşırmayacak, MacBook Air'in tam boyutlu ve arkadan aydınlatmalı bir klavyesi var.
Ama, doğal olarak bizi etkileyen tek özellik sadece boyutlar değildir. Herhangi bir yeni Apple bilgisayardan bekleyeceğiniz donanımsal nitelikler ve programların yanı sıra, en cool yeni ilave ise mültifonksiyonel trackpad'inin bulunması oluyor. Tabi ki, Mac'ın iki-parmakla dokunmatik çalışan scroll nitelikli trackpad özelliklerine zaten alışkınız. Burada bizi heyecanlandıran ise, iPhone için yaratılmış olan multi-dokunmatik yeniliklerin MacBook Air'e adapte edilmiş olmalarıdır. Yeni ve geliştirilmiş trackpad sayesinde kullanıcılar iki parmakla dukunarak çalışma (metin/foto boyutlarını küçültmek veya büyütmek için), sayfa çevirme (üç parmağımızı kullanarak birçok sayfayı görebilmek için) ve ardışık görüntülere ulaşma (fotoğraflar için) imkanlarına sahibiz.
Bu yeni yıl için düşündüğünüz hedeflerinizden biri, her zaman olduğu gibi, zayıflamaksa, işe yeni MacBook Air ile başlayabilirsiniz. Dünyanın en ince notebook'u doğdu - MacWorld'ün 2008 duyurularının tümüne ulaşmak için apple.com/hotnews adresine başvurabilirsiniz. Andrew J Wiener


Yorumlar

Adsız dedi ki…
Online Buy Viagra usa Buy Viagra canada
[url=http://scilla.man.poznan.pl:8080/confluence/display/~buy_viagra_prescription_america_carisoprodol]Online Buy Viagra discount Buy Viagra canada[/url]
Online Buy Viagra canada Buy Viagra usa http://udig.refractions.net/confluence/display/~boys_viagra
vertiloapolsas

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mercedes-Benz 4MATIC

Enfes bir reklam... Advertising Agency: Jung von Matt/Spree, Berlin, Germany Creative Directors: Michael Haeussler, Florian Kitzing Art Director: Kalle Haasum, Mareike Geisker

iki yıldır hep bir yanım eksik...

Eskiden yakardım bir tane sigarayı, üfleye üfleye atardım stresi üzerimden, hep dertleşirdim sigaramla. Ateşiyle, dumanıyla keyfiyle, zehiriyle birlikte olmak çok güzeldi. Çok iyi arkadaşımdı hiç sır vermezdi, ondan başka dertlendiğimde olmazdı zaten. Yok Abi sen 30 küsür sene sigara içtikten sonra ondan ayırlmaya kalk, bünye izin vermiyor bu ayrılığa. Susarken, konuşurken, gülerken, kızarken birlikte hareket etmişiz yıllarca 10 cm'lik ucu beyaz filtresi sarı aşkımla. Tütün kokmam, ciğerlerimin dumanla dolu olması tecrit odalarındaki yalnızlığımın insan ilişkilerindeki verdiği zararı asla vermedi bana. Sigaramla yakın zamanda barışmayı düşünüyorum, paketimin içine bir sürü sıkıntılarımı boşaltacağım sonra kapatıp çöpe atacağım geçen yıllardaki gibi. Sonra bir sigara yakıp üfleye üfleye atacağım ne varsa üzerimden.

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla...