Herkese merhaba!! Sizleri çok özledim.. Duyduğuma göre Ankara'yı sular seller götürüyormuş.. Gündüzleri, kapalı, geceleri yıldızsız geçiyormuş.. Burada da yağmur yağıyor, ama güneş zaman zaman açıyor. Küçük ama tatlı, tam iki mi iki katlı bir evimiz var Ayşe ile. Herkesi bekleriz. Kaldığım şehir küçük, gezecek yeri yok, biz en iyisi sizlerle Brüksel'e gideriz. Doğrusu buraların ne kokusu, ne rengi, ne de insanları benziyor başkentiminkine.. Kendinize iyi bakın, hoşçakalın, bana yazın!
Markalaşma sürecinde renklerinizin önemini hiç düşündünüz mü? Renkler bütün duyuları harekete geçirir, ve içinde birçok mesaj barındırır. Büyük markalar renklerin doğru kullanımının müşterileri arasında pozitif bir imaj çizmedeki önemini bilirler. Ayrıca, renkler hafızada önemli rol oynarlar. Renklerin anlamları kültürler arasında farklılık gösterse de, bazı evrensel anlamları da içinde barındırmaktadır. Mavi : Mavi renk güvenilirlik, sözüne sağdıklık gösterir. Genellikle gökyüzü ve denizle ilişkilendirilir, dolayısıyla huzuru temsil eder. Kırmızı : Kırmızı rengin kalp atışını hızlandırdığı ve hızlı nefes alıp vermeye yol açtığı söylenir. Bu nedenle kırmızı genellikle agresif, enerjik, provokatif ve dikkat çekici olarak tasvir edilir. Fakat kırmızı aynı zamanda da tehlikeyi de temsil edebilir. Yeşil : Yeşil sağlığı, tazeliği ve huzuru temsil eder. Koyu yeşil renkler varlık ve prestiji temsil ederken, açık yeşil rahatlatıcıdır. Sarı : Her toplumda sarı güneşle özdeşl...
Yorumlar