Ana içeriğe atla

Hoşgeldin Tatil

Her ne kadar yarın bu saatlerde "uzanmışım kumsala, güneş damlar içime" diye mırıldanırken aheste günlere merhaba demiş olmanın keyfini yaşayacak olsam da, hepinizi çoook özleyeceğim arkadaşlar. Ege'nin serin mavi sularında sık sık kulaklarınızı çınlatacağım. ÖPÜLDÜNÜZZZZZZZZZZ

Yorumlar

Osman Coşkun dedi ki…
Kötüsün kızım sen.

Hem de çok kötüsün...
bukbuk dedi ki…
eğlence ve dinlence dolu,
huzurlu dinginlik bezeli,
pullu parlak ışıl ışıl,
kah elma şekeri ve kah alkollü meyve kokteyl tadında bir tatil diliyorummm hocama :)
tHe StajYerus..
Osman Coşkun dedi ki…
Deniz,
Sahil,
Güneş,
Günbatımı,
Rakı + balık,
Rakı şişesinde balık,
Eğlence,
Dans,
Dinlence,
Huzur,
...
..
.

tatilin keyfini maXimum ölçüde çıkarmanı diliyorum.
Serhan Turgut dedi ki…
Tatilin gölgeli kumsallarında serin bir tuz yağmuru diliyorum size efendim.
Osman Coşkun dedi ki…
Yok be Çiğdem
Eski anılarımdam kopya çektim
;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mercedes-Benz 4MATIC

Enfes bir reklam... Advertising Agency: Jung von Matt/Spree, Berlin, Germany Creative Directors: Michael Haeussler, Florian Kitzing Art Director: Kalle Haasum, Mareike Geisker

Sizin Markanız Ne Renk?

Markalaşma sürecinde renklerinizin önemini hiç düşündünüz mü? Renkler bütün duyuları harekete geçirir, ve içinde birçok mesaj barındırır. Büyük markalar renklerin doğru kullanımının müşterileri arasında pozitif bir imaj çizmedeki önemini bilirler. Ayrıca, renkler hafızada önemli rol oynarlar. Renklerin anlamları kültürler arasında farklılık gösterse de, bazı evrensel anlamları da içinde barındırmaktadır. Mavi : Mavi renk güvenilirlik, sözüne sağdıklık gösterir. Genellikle gökyüzü ve denizle ilişkilendirilir, dolayısıyla huzuru temsil eder. Kırmızı : Kırmızı rengin kalp atışını hızlandırdığı ve hızlı nefes alıp vermeye yol açtığı söylenir. Bu nedenle kırmızı genellikle agresif, enerjik, provokatif ve dikkat çekici olarak tasvir edilir. Fakat kırmızı aynı zamanda da tehlikeyi de temsil edebilir. Yeşil : Yeşil sağlığı, tazeliği ve huzuru temsil eder. Koyu yeşil renkler varlık ve prestiji temsil ederken, açık yeşil rahatlatıcıdır. Sarı : Her toplumda sarı güneşle özdeşl...

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla...