Her ne kadar yarın bu saatlerde "uzanmışım kumsala, güneş damlar içime" diye mırıldanırken aheste günlere merhaba demiş olmanın keyfini yaşayacak olsam da, hepinizi çoook özleyeceğim arkadaşlar. Ege'nin serin mavi sularında sık sık kulaklarınızı çınlatacağım. ÖPÜLDÜNÜZZZZZZZZZZ
SMG Connected'ta yer alan haberde, Global Web Index Türkiye Araştırması’na göre; Türkiye’de internete her gün bağlanan kullanıcıların, markalardan beklentilerinin başında “tüketicinin bilgi birikimini artırması” geliyor. Türkiye’deki her 2 aktif internet kullanıcısından 1′i markadan tüketicinin bilgi birikimini artırmasını beklerken, bu konuda erkeklerin kadınlara göre daha çok beklenti içinde oldukları görülüyor. Müşterilerin markalardan diğer bir beklenti ise “eğlendirici” olmaları. Kadınların erkeklerden en çok farklılaştığı beklenti “günlük” hayatta. Markalardan beklentilerde önemli bir yere sahip olan “günlük hayatta”, kadınların erkeklere oranla daha yüksek oranda beklenti içinde olduklarını görüyoruz. Kadınlar, markalardan günlük rutinlerinin bir parçası olmalarını ve organize olmalarına da yardımcı olmalarını bekliyor. Kadınların erkeklere göre daha çok beklenti içinde olduğu diğer bir konu ise “etkileşim”. Kadınlar, markalardan diğer insanlarla etkileşime geç
Yorumlar
Hem de çok kötüsün...
huzurlu dinginlik bezeli,
pullu parlak ışıl ışıl,
kah elma şekeri ve kah alkollü meyve kokteyl tadında bir tatil diliyorummm hocama :)
tHe StajYerus..
Sahil,
Güneş,
Günbatımı,
Rakı + balık,
Rakı şişesinde balık,
Eğlence,
Dans,
Dinlence,
Huzur,
...
..
.
tatilin keyfini maXimum ölçüde çıkarmanı diliyorum.
Eski anılarımdam kopya çektim
;)