Ana içeriğe atla

Şam.

Çarşıdan geçtim karşımda Şam'ın bağ yolu.
Güzel bir Çarşamba'ya doğru uzanmış haftanın kolu.
Görüyorum, Şam'da yeşil ve sarı dallarda dopdolu,
Uzar gider yazdıkça ellerin boyu.
Sabahın bu taze yazılarında aramayın mantıklı bir konu.

Yorumlar

bukbuk dedi ki…
mail bu efenim gelir de gider de
yine de gel beni sokma bunca derde
dervişler gelir bir gün sana selam ederse
işte o gün anla ki
ölmüşüm
olmuşum ben de cilalı bir parke..:)
Tuğçe Özel dedi ki…
Çarşıdan geçtim karşımda Şam'ın bağ yolu.
Güzel bir Çarşamba'ya doğru uzanmış haftanın kolu.
Görüyorum, Şam'da yeşil ve sarı dallarda dopdolu,
Uzar gider yazdıkça ellerin boyu.
Sabahın bu taze yazılarında aramayın mantıklı bir konu.

Devam edelim


Aşçımız da Bolulu
Ahh ahh nedir bu Salim'in bağsuru
Yandı bitirdi bizim holü
Duvarlar da yeşil-mor bordürlü
Mantık bunun neresinde olmuşuz Karadut ağacının bir kolu

Ehehhehee :)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türkiye’deki Internet Kullanıcılarına Göre Markalar Nasıl Davranmalı?

SMG Connected'ta  yer alan haberde, Global Web Index Türkiye Araştırması’na göre; Türkiye’de internete her gün bağlanan kullanıcıların, markalardan beklentilerinin başında “tüketicinin bilgi birikimini artırması” geliyor. Türkiye’deki her 2 aktif internet kullanıcısından 1′i markadan tüketicinin bilgi birikimini artırmasını beklerken, bu konuda erkeklerin kadınlara göre daha çok beklenti içinde oldukları görülüyor. Müşterilerin markalardan diğer bir beklenti ise “eğlendirici” olmaları. Kadınların erkeklerden en çok farklılaştığı beklenti “günlük” hayatta. Markalardan beklentilerde önemli bir yere sahip olan “günlük hayatta”, kadınların erkeklere oranla daha yüksek oranda beklenti içinde olduklarını görüyoruz. Kadınlar, markalardan günlük rutinlerinin bir parçası olmalarını ve organize olmalarına da yardımcı olmalarını bekliyor. Kadınların erkeklere göre daha çok beklenti içinde olduğu diğer bir konu ise “etkileşim”. Kadınlar, markalardan diğer insanlarla etkileşime geç

Sizin Markanız Ne Renk?

Markalaşma sürecinde renklerinizin önemini hiç düşündünüz mü? Renkler bütün duyuları harekete geçirir, ve içinde birçok mesaj barındırır. Büyük markalar renklerin doğru kullanımının müşterileri arasında pozitif bir imaj çizmedeki önemini bilirler. Ayrıca, renkler hafızada önemli rol oynarlar. Renklerin anlamları kültürler arasında farklılık gösterse de, bazı evrensel anlamları da içinde barındırmaktadır. Mavi : Mavi renk güvenilirlik, sözüne sağdıklık gösterir. Genellikle gökyüzü ve denizle ilişkilendirilir, dolayısıyla huzuru temsil eder. Kırmızı : Kırmızı rengin kalp atışını hızlandırdığı ve hızlı nefes alıp vermeye yol açtığı söylenir. Bu nedenle kırmızı genellikle agresif, enerjik, provokatif ve dikkat çekici olarak tasvir edilir. Fakat kırmızı aynı zamanda da tehlikeyi de temsil edebilir. Yeşil : Yeşil sağlığı, tazeliği ve huzuru temsil eder. Koyu yeşil renkler varlık ve prestiji temsil ederken, açık yeşil rahatlatıcıdır. Sarı : Her toplumda sarı güneşle özdeşl

Kuzey Irak'ta başlamış olan Park View Apartmanları katalog çalışmalarımız

Park View Apartmanları Kuzey Irak'ta geniş çaplı bir projeye başladı. Biz de katalog çalışmalarına...