Ana içeriğe atla

Şam.

Çarşıdan geçtim karşımda Şam'ın bağ yolu.
Güzel bir Çarşamba'ya doğru uzanmış haftanın kolu.
Görüyorum, Şam'da yeşil ve sarı dallarda dopdolu,
Uzar gider yazdıkça ellerin boyu.
Sabahın bu taze yazılarında aramayın mantıklı bir konu.

Yorumlar

bukbuk dedi ki…
mail bu efenim gelir de gider de
yine de gel beni sokma bunca derde
dervişler gelir bir gün sana selam ederse
işte o gün anla ki
ölmüşüm
olmuşum ben de cilalı bir parke..:)
Tuğçe Özel dedi ki…
Çarşıdan geçtim karşımda Şam'ın bağ yolu.
Güzel bir Çarşamba'ya doğru uzanmış haftanın kolu.
Görüyorum, Şam'da yeşil ve sarı dallarda dopdolu,
Uzar gider yazdıkça ellerin boyu.
Sabahın bu taze yazılarında aramayın mantıklı bir konu.

Devam edelim


Aşçımız da Bolulu
Ahh ahh nedir bu Salim'in bağsuru
Yandı bitirdi bizim holü
Duvarlar da yeşil-mor bordürlü
Mantık bunun neresinde olmuşuz Karadut ağacının bir kolu

Ehehhehee :)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mercedes-Benz 4MATIC

Enfes bir reklam... Advertising Agency: Jung von Matt/Spree, Berlin, Germany Creative Directors: Michael Haeussler, Florian Kitzing Art Director: Kalle Haasum, Mareike Geisker

iki yıldır hep bir yanım eksik...

Eskiden yakardım bir tane sigarayı, üfleye üfleye atardım stresi üzerimden, hep dertleşirdim sigaramla. Ateşiyle, dumanıyla keyfiyle, zehiriyle birlikte olmak çok güzeldi. Çok iyi arkadaşımdı hiç sır vermezdi, ondan başka dertlendiğimde olmazdı zaten. Yok Abi sen 30 küsür sene sigara içtikten sonra ondan ayırlmaya kalk, bünye izin vermiyor bu ayrılığa. Susarken, konuşurken, gülerken, kızarken birlikte hareket etmişiz yıllarca 10 cm'lik ucu beyaz filtresi sarı aşkımla. Tütün kokmam, ciğerlerimin dumanla dolu olması tecrit odalarındaki yalnızlığımın insan ilişkilerindeki verdiği zararı asla vermedi bana. Sigaramla yakın zamanda barışmayı düşünüyorum, paketimin içine bir sürü sıkıntılarımı boşaltacağım sonra kapatıp çöpe atacağım geçen yıllardaki gibi. Sonra bir sigara yakıp üfleye üfleye atacağım ne varsa üzerimden.

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla...