Ah be Çiğdem, insanın ömrünü uzatan bir insansın. Seni üzenlere düşmandır değerini bilenler... Biz oluyoruz bu değer bilen insanlar bu arada. Görkem için yazdıklarına katılıyorum, bugün ofiste Küçükaksoyların en Görkem'lisi ve de tabi ki en Gizem'lisi var. Çarpışan bulutların peşinde uçurtma ipi arayacağız bugün. Biraz köpük, hızlı adımlar, kapalı bir şemsiye, cebimizdeki bozuk paraların değerli tınısı ve bol bol sevgi... İşte güzel bir Cumartesi!
SMG Connected'ta yer alan haberde, Global Web Index Türkiye Araştırması’na göre; Türkiye’de internete her gün bağlanan kullanıcıların, markalardan beklentilerinin başında “tüketicinin bilgi birikimini artırması” geliyor. Türkiye’deki her 2 aktif internet kullanıcısından 1′i markadan tüketicinin bilgi birikimini artırmasını beklerken, bu konuda erkeklerin kadınlara göre daha çok beklenti içinde oldukları görülüyor. Müşterilerin markalardan diğer bir beklenti ise “eğlendirici” olmaları. Kadınların erkeklerden en çok farklılaştığı beklenti “günlük” hayatta. Markalardan beklentilerde önemli bir yere sahip olan “günlük hayatta”, kadınların erkeklere oranla daha yüksek oranda beklenti içinde olduklarını görüyoruz. Kadınlar, markalardan günlük rutinlerinin bir parçası olmalarını ve organize olmalarına da yardımcı olmalarını bekliyor. Kadınların erkeklere göre daha çok beklenti içinde olduğu diğer bir konu ise “etkileşim”. Kadınlar, markalardan diğer insanlarla etkileşime geç
Yorumlar