Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Markanız ve Facebook

Şirketinizin Facebook sayfası var mı? Yoksa çok şey kaçırıyor olabilirsiniz. Türkiye olarak Facebook kullanıcısı olarak 31 milyon kişi ile dünyada 7. Sıradayız. Bu 30 milyon içinde şirketiniz hakkında bilgi almak isteyen belki binlerce kişi olabilir. Aşağıdaki önerilerimizi kullanarak daha aktif bir facebook sayfası oluşturabilirsiniz. 1.        Düzenli içerik yükleyin Şirketinizle, ürünlerinizle ya da sektörünüz ile ilgili yenilikleri tercihen her gün paylaşın. Tabii yüklemelerin sıklığı kadar içeriği de önemli. Sosyal mecralarda sadece ürününüzü pazarlamak için değil, müşterilerinizle bağ kurmak, paylaşımlar yapmak için bulunduğunuzu unutmayın.  Takipçilerinizin yorum ve geri bildirim yapmalarına olanak sağlayacak ‘post’lar yükleyin. Yani facebook sayfanız hem sizin, hem de müşterinizin oluşturduğu içeriğin birleşimi olsun. 2.        Fotoğraf ve videoları iyi kullanın İşiniz ya da sektörünüz ne olursa olsun görsel kullanımı müşterilerinizin dikkatini çekmek için çok önemlid

Nivea

Elveda selülit.

222 Eskişehir, Hatıra Fotografı demo çalışması!

Her reklamveren layık olduğu reklamı alır!

Tanıdığım tüm ajansların müşterilerine daha iyi hizmet vermek için sürekli kendilerini geliştirmeye çalıştıklarını gözlemledim. Pazarlama, iletişim ve marka yönetimi alanındaki teorik ve pratik gelişmeleri dört gözle takip ettiklerini, bu alanda sektörel beyin fırtınası diye adlandırdığım tartışmalara girdiklerini, reklamcılığa kafa patlattıklarını yakından biliyorum. Zaten pazarlama alanında bilgili oldukları ve işlerinin doğası gereği “bencmark” yapabildikleri için müşterilerine (reklamverenlerine) pazarlama konusunda yol gösterebiliyorlar. Yüksek maaş alan eğitimli ve yaratıcı kadrolar barındırmalarının ve de stratejik planlama departmanları bulundurmalarının sebebi de bu. İyi hizmet vermek için ajansların sadece beyinlerinin güçlü olması maalesef yetmiyor. Hızlı ve kaliteli hizmete olanak sağlayan üretim teknolojilerine ve altyapılarına sahip olmaları da gerekiyor. Ayrıca yaratıcılığı körükleyen lokasyona da ihtiyaçları var. Yukarıdaki düşünsel ve fiziksel yatırımları kendilerine

Marka sahibi reklam ajansından ne ister?

Marka sahipleri reklam ajansının neyini beğenir, nesini beğenmez? Marka sahibi reklam ajansından nasıl bir katkı beklentisi içerisindedir? Reklam ajansları ile müşterileri arasında uyumsuzluk nerelerde yaşanmaktadır? Neden marka sahipleri sık sık ajans değiştirir? Yukarıdaki soruların cevaplarını her ajans sürekli sorgulamalıdır. Ajansının kalitesini, müşteri sayısını, ününü ve itibarını artıracak ipuçları yukarıdaki soruların cevaplarında gizlidir. Kabul ediyorum, reklam ajansından ne istediğini, ne istemesi gerektiğini bilmeyen bir çok marka sahibi (reklamveren) var. Reklam ajansına doğru düzgün brif veremeyen, verdiği brifin arkasında duramayan, ne iş ne de pazarlama stratejisi olan, reklamveren olmanın gereklerini bilmeyen marka sahiplerine, dergimizin Mayıs 2009 sayısındaki “Her reklamveren layık olduğu reklamı alır” başlıklı yazımda yol gösterici bazı tüyolar vermiştim. Şimdi de müşterisinin ihtiyaç ve beklentilerini iyi anlamayan reklam ajanslarına bazı tüyolar vermek istiyoru

Eli Acıman vefat etti!

"...Ülkemizde çağdaş reklamcılığın öncüsü Eli Acıman'ın iki kaygısı vardır: Etik... Ve estetik... Acıman'da bu iki değer ağır basmasaydı, bu denli saygınlaşamazdı." - İlhan Selçuk- "...Eli Acıman yalnız reklamcılığın ilklerinden değil, bugüne dek en iyisidir. Mesleğin hocası, duayenidir. Dürüst karakteri ile piyasanın en büyüklerinin güvenini kazanmış, daima ilkelere imza atmış büyük bir psikologdur. Reklam sektörünün en kuvvetlisi, en tecrübelisi, en büyüğüdür. Uzun süreler beraber çalıştık. Bugünkü durumumuza gelişimizde onun payı büyüktür. Teşekkür ederiz Eli Acıman." - Vitali Hakko- "...Eli Acıman, önünü açtığı meslek dalı ve yarattığı kurumla övünmelidir. Manajans, bir pazarlama disiplini olarak çağdaş reklamcılığın Türkiye'deki öncü kuruluşu, okulu ve örneği oldu. İş dünyası, satış artıran, yaratıcı reklamı Manajans'tan öğrendi. Çok önemli Eczacıbaşı markalarının pazar payının geliştirilmesinde yıllar boyu büyük yardım gördüğümüz Manajans&

Erciyes Baklava & Börek

Erciyes Baklava & Börek 2011'de Çok Tatlıyız