Şirketinizin Facebook sayfası var mı? Yoksa çok şey kaçırıyor olabilirsiniz. Türkiye olarak Facebook kullanıcısı olarak 31 milyon kişi ile dünyada 7. Sıradayız. Bu 30 milyon içinde şirketiniz hakkında bilgi almak isteyen belki binlerce kişi olabilir. Aşağıdaki önerilerimizi kullanarak daha aktif bir facebook sayfası oluşturabilirsiniz. 1. Düzenli içerik yükleyin Şirketinizle, ürünlerinizle ya da sektörünüz ile ilgili yenilikleri tercihen her gün paylaşın. Tabii yüklemelerin sıklığı kadar içeriği de önemli. Sosyal mecralarda sadece ürününüzü pazarlamak için değil, müşterilerinizle bağ kurmak, paylaşımlar yapmak için bulunduğunuzu unutmayın. Takipçilerinizin yorum ve geri bildirim yapmalarına olanak sağlayacak ‘post’lar yükleyin. Yani facebook sayfanız hem sizin, hem de müşterinizin oluşturduğu içeriğin birleşimi olsun. 2. Fotoğraf ve videoları iyi kullanın İşiniz ya da sektörünüz ne olursa olsun gör...
https://www.mandalina.com.tr/