Marketing Türkiye Dergisi’nin DOR Araştırma’ya yaptırdığı anketten ilginç bir sonuç çıktı. Araştırma, başrolünü Nurgül Yeşilçay ile Murat Yıldırım’ın paylaştığı Aşk ve Ceza dizisinin gençleri reklamcılıktan soğuttuğunu ortaya koydu. Şirketin online yaptığı araştırmaya 18 bin 433 kişi katıldı. “Diziyi seyrettikten sonra reklam sektöründe çalışmak ister miydiniz?” sorusuna cevap verenlerin yüzde 3’ü zaten reklam sektöründe çalışanlardan oluşurken, katılımcıların yüzde 36’sı “Evet”, yüzde 40’ı “Hayır”, yüzde 21’i ise “Emin değilim” diye soruyu yanıtladı. Salı ekranının en çok izlenen dizilerinden “Aşk ve Ceza”da Nurgül Yeşilçay, XL adlı reklam ajansının ortaklarından Yasemin karakterini canlandırıyor. Dizide, bu reklam şirketinin çalışanları sürekli birbirlerinin ayağını kaydırmaya çalışıyor, birbirleri hakkında dedikodu yapıyor. Hürriyet