Ana içeriğe atla

Kayıtlar

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla

iPhone geliyor!

Telefon alacaklar biraz beklerse sanırım şık bir tasarımla konuşma keyifini yaşayacaklar. 4 ve 8 GB'lık flash hafızaya sahip olan modelin fiyatları 499$ ve 599 $. Özellikleri ise kısaca şöyle, sitesinden de inceleyebilirsiniz.- iPod/cep telefonu/internet amaçlı kullanılabilme- 3.5inç geniş ekran- 4GB/8GB kapasite- 2 megapiksel kamera- 11.6 mm kalınlık- 4 bant GSM/EDGE desteği- Wi-Fi ve Bluetooth 2.0- 16 saat müzik pil ömrü, 5 saat internet/konuşma/video pil ömrü- iPod hazneleriyle uyumlu- Çoklu dokunuş denen (multi touch) dokunmatik ekran teknolojisine sahip. Arabirimde birden fazla parmakla işlem yapabiliyorsunuz.- Mac OS X’in özel uyarlanmış sürümünü kullanıyor- iChat benzeri SMS sohbetleri- Safari HTML tarayıcısı- Widget desteği- IMAP ve POP e-posta desteği- Google Maps desteği- Tek bir tuşu var. Onun dışında her şey dokunmatik- Aydınlatmalı ve ses açma/kapama sensörlerine sahipiPhone henüz üretim aşamasında, sadece tanıtımı yapılmış. Onay süreci halen devam ediyor ve Amerika&#

Ali Saydam İlginç bir kişilik...

Acaristanbul bir basın toplantısıyla kurtulmazAcaristanbul bir basın toplantısıyla kurtulmaz Düzenlenen her basın toplantısı, doğru bir iletişim etkinliği değildir. 'Çıkar bir beyanat veririm, herkes anlar!' tavrı her zaman istenilen sonuçları vermeyebilir... Bu gerçeği iki örnekte çok iyi yaşadık. Biri, Erke'nin, diğeri Acar'ların basın toplantısında.İş ve ekonomi dünyasının en önemli 'ayaklarından' biri olan iletişim, iki nedenden dolayı diğer uzmanlıklar kadar saygı görmez. Birincisi: İletişim ile ilgili yapılan hataların sonuçları hemen görülmez. Kötü yönetilen itibarın çıktısı, aylar yıllar sonra yaşanabilir... Oysa, örneğin pilotaj hatalarının sonuçları anında görülür... Mühendislik alanlarındaki yanlışların faturası hemen kesilir; tahsilat hiç gecikmez... İkincisi: Hekimlikte, avukatlıkta, mimarlıkta, mühendislikte olanın tersine iletişimdeki bilgi, beceri ve deneyimin belgesi, tescil mercii yoktur. Kapısına 'İletişim Danışmanı', 'Reklamcı'

Takvim uzun...

Altından kalktıkça ciğerlerimizi genişleten zorluklar "sayesinde", temiz havanın keyfini daha bir güzel alıyoruz. Nefes almak, yaşamak yeni yeni anlamlar kazanıyor. Günler çiziliyor, daha sıkı tuttuğumuz kalemlerin renkli uçlarıyla. Takvim uzun, herkese kolay gelsin!
Yeni yıl size gülücükler getirsin, şans getirsin, başarı getirsin.. Sizleri çok özlemişim!!! Bu arada blogun yeni görüntüsü de pek güzel! Ellerinize sağlık.

Son atak Doug'dan,

Doug ve sevgili eşi Mala'nın bebeği bu yıla yetişti, ömür boyu mutluklar diliyoruz Turner ailesine... ( Erkek )