Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ali Saydam İlginç bir kişilik...

Acaristanbul bir basın toplantısıyla kurtulmazAcaristanbul bir basın toplantısıyla kurtulmaz Düzenlenen her basın toplantısı, doğru bir iletişim etkinliği değildir. 'Çıkar bir beyanat veririm, herkes anlar!' tavrı her zaman istenilen sonuçları vermeyebilir... Bu gerçeği iki örnekte çok iyi yaşadık. Biri, Erke'nin, diğeri Acar'ların basın toplantısında.İş ve ekonomi dünyasının en önemli 'ayaklarından' biri olan iletişim, iki nedenden dolayı diğer uzmanlıklar kadar saygı görmez. Birincisi: İletişim ile ilgili yapılan hataların sonuçları hemen görülmez. Kötü yönetilen itibarın çıktısı, aylar yıllar sonra yaşanabilir... Oysa, örneğin pilotaj hatalarının sonuçları anında görülür... Mühendislik alanlarındaki yanlışların faturası hemen kesilir; tahsilat hiç gecikmez... İkincisi: Hekimlikte, avukatlıkta, mimarlıkta, mühendislikte olanın tersine iletişimdeki bilgi, beceri ve deneyimin belgesi, tescil mercii yoktur. Kapısına 'İletişim Danışmanı', 'Reklamcı'

Takvim uzun...

Altından kalktıkça ciğerlerimizi genişleten zorluklar "sayesinde", temiz havanın keyfini daha bir güzel alıyoruz. Nefes almak, yaşamak yeni yeni anlamlar kazanıyor. Günler çiziliyor, daha sıkı tuttuğumuz kalemlerin renkli uçlarıyla. Takvim uzun, herkese kolay gelsin!
Yeni yıl size gülücükler getirsin, şans getirsin, başarı getirsin.. Sizleri çok özlemişim!!! Bu arada blogun yeni görüntüsü de pek güzel! Ellerinize sağlık.

Son atak Doug'dan,

Doug ve sevgili eşi Mala'nın bebeği bu yıla yetişti, ömür boyu mutluklar diliyoruz Turner ailesine... ( Erkek )

Mandalina'lı Yıllar!

Bütün Mandalina ekibine mutlu, sağlıklı neşeli, başarı dolu bir 2007 diliyorum... Umarım her şey keyfinizce gerçekleşir.. MUTLU YILLAR...

"Reklamlarınızda Kullanmamanız Gereken 5 Kelime"

"McKee diyor ki, "Şu beş kelimeyi asla reklamlarınızda kullanmayın; 1- Kalite 2- Değer 3- Servis 4- İlgi 5- Dürüstlük Sebepleri de şöyle sıralamış; 1- Kalite: Alınmaya değer her ürün yada hizmet kalitelidir. Alıcılar, fiyata göre, kalitenin de geleceğini bilirler. Ayrıca kalite tüm firmalarca o kadar kullanılmıştır ki, sadece boş 6 harf haline gelmiştir. 2- Değer: Tıpkı kalite gibi, değer de fiyata bağımlı olarak değişmektedir ve alıcılar alımı yaparken, değerin ne olduğunu bilmektedirler. Her ürün veya hizmetin, kendine has değer eşitliği vardır. Bu yüzden "en değerliyi biz sunuyoruz" tamamen havada kalacak bir iddiadır. 3- Servis: Hiç "biz kötü servis veriyoruz" diyen bir reklam gördünüz mü? Dolayısıyla daha iyi servis vaadi, alıcı açısından hiçbir anlam ifade etmeyecekitr. 4- İlgi: Gerçekten firmanızın, rakiplerine göre müşterilerine daha fazla ilgi gösterdiğine mi inanıyorsunuz? Bunu söylemek iyi gelebilir ama, kamuoyu gözünde uçuşan kelimedir sadece.

eksiltiler

Güneşe yakıştırıdığım sarıların tonlarına bürünüp beni kandıran yapraklara balkonumdan her baktığımda, bilin ki sizleri düşünüyorum.. Herkese sevgiler.