Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Gençler Klasik Medyadan Uzaklaşıyor!

Bir Youth Republic grup şirketi olan Youth Insight’ın üniversiteli, liseli, çalışan ve çalışmayan toplam 4300 genç ile online ve yüz yüze görüşerek gerçekleştirdiği Türkiye’nin ilk ‘ Medya Tüketim’ araştırması, Türk gençlerinin medya tüketim alışkanlıklarını ortaya koydu.  Araştırmanın sonuçlarına göre, yeni nesil iletişim araçlarını toplumun tüm kesiminden daha hızlı hayatlarının içine alan, teknolojik dönüşüm ile birlikte yaşama bakış açıları, değerleri, tüketim alışkanlıkları, sosyalleşme biçimi değişen gençler, medyayı da hızla ve çoklu tüketiyor. Haftada 40 saatten fazla zamanlarını online geçiren gençler için internet ‘yokluğunda yaşamayacakları bir şey’ anlamına geliyor!  Youth Insight’ın Türkiye genelinde gerçekleştirdiği araştırmaya göre;  Gençlik ve internet · Üniversite gençliği, televizyon başında geçirdiği zamanın 3 katını internette dolaşarak geçiriyor.   · Her 4 liselinin 3’ü internette dolaşırken aynı zamanda başka şeylerle de ilgileniyor.  · Gençli

Üç Adımda “Ağızdan Ağıza (Word of Mouth) Pazarlama” – Müşterilerinizi Konuşturun!

 “Pazarın övünç dolu çığlıklarını duymayanlar bile bir arkadaşı dinleyecektir.” Paddi Lund Kaç kere bir arkadaşınızın tavsiyesine uyarak bir ürünü denediniz? Ya da memnun kalmadığınız bir servisten bir başkasına bahsettiniz? Eminiz birden fazladır. Şirketlerin satışlarını arttırmak ya da marka bilinirliğini sağlamak için iyi bir pazarlama kampanyasının önemi tartışılamaz. Buna ek olarak müşterinin güvenilir bir kaynaktan aldığı tek bir öneri o ürünü veya servisi alıp almamasına karar vermesinde önemli bir etmendir. Günümüzde bilgi teknolojilerinin ilerlemesi ve sosyal medyanın da popülerleşmesi ile ağızdan ağıza pazarlamanın alanı genişlemiş ve önemi artmıştır. Artık bir ürün hakkında bilgiye ulaşmak, hakkındaki yorumlarını internetten okumak veya arkadaşınızın facebook’ta “beğendiği” markaları görmek çok kolaydır. Durum böyle olunca markaların müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaları gerekmektedir. Birçok kişi ağızdan ağıza yayılmanın kendi kontrollerinin dışın

Hepimiz tatlı bir telaş içindeyiz...

Tadına baktık, adını yazdık, mis gibi kokusundan ilham aldık, logosunu tamamladık ve BIG MISS CAKE'in markalaşma sürecini başlattık! Marifetiyle, titizliğiyle ve güzelliğiyle iddialı bir profesyonel, kendi elleriyle ''tatlı bir hayat''  sunmaya hazırlanıyor herkese.                Big Miss Cake ile siz de bu hayattan çok ''farklı tatlar'' alacaksınız!

Güven Hastanesi'nin Yepyeni Sitesi Mandalina'dan!

Güven Hastanesi'ne yepyeni bir site yaptık, hastanenin alanında uzman doktorları ile önemli sağlık konuları üzerine videolar çektik.   Videolarımızın devamı için  http://www.youtube.com/guvenhastanesi              

Markanız ve Facebook

Şirketinizin Facebook sayfası var mı? Yoksa çok şey kaçırıyor olabilirsiniz. Türkiye olarak Facebook kullanıcısı olarak 31 milyon kişi ile dünyada 7. Sıradayız. Bu 30 milyon içinde şirketiniz hakkında bilgi almak isteyen belki binlerce kişi olabilir. Aşağıdaki önerilerimizi kullanarak daha aktif bir facebook sayfası oluşturabilirsiniz. 1.        Düzenli içerik yükleyin Şirketinizle, ürünlerinizle ya da sektörünüz ile ilgili yenilikleri tercihen her gün paylaşın. Tabii yüklemelerin sıklığı kadar içeriği de önemli. Sosyal mecralarda sadece ürününüzü pazarlamak için değil, müşterilerinizle bağ kurmak, paylaşımlar yapmak için bulunduğunuzu unutmayın.  Takipçilerinizin yorum ve geri bildirim yapmalarına olanak sağlayacak ‘post’lar yükleyin. Yani facebook sayfanız hem sizin, hem de müşterinizin oluşturduğu içeriğin birleşimi olsun. 2.        Fotoğraf ve videoları iyi kullanın İşiniz ya da sektörünüz ne olursa olsun görsel kullanımı müşterilerinizin dikkatini çekmek için çok önemlid

Nivea

Elveda selülit.

222 Eskişehir, Hatıra Fotografı demo çalışması!