Ana içeriğe atla

Kayıtlar

222 Eskişehir, Hatıra Fotografı demo çalışması!

Her reklamveren layık olduğu reklamı alır!

Tanıdığım tüm ajansların müşterilerine daha iyi hizmet vermek için sürekli kendilerini geliştirmeye çalıştıklarını gözlemledim. Pazarlama, iletişim ve marka yönetimi alanındaki teorik ve pratik gelişmeleri dört gözle takip ettiklerini, bu alanda sektörel beyin fırtınası diye adlandırdığım tartışmalara girdiklerini, reklamcılığa kafa patlattıklarını yakından biliyorum. Zaten pazarlama alanında bilgili oldukları ve işlerinin doğası gereği “bencmark” yapabildikleri için müşterilerine (reklamverenlerine) pazarlama konusunda yol gösterebiliyorlar. Yüksek maaş alan eğitimli ve yaratıcı kadrolar barındırmalarının ve de stratejik planlama departmanları bulundurmalarının sebebi de bu. İyi hizmet vermek için ajansların sadece beyinlerinin güçlü olması maalesef yetmiyor. Hızlı ve kaliteli hizmete olanak sağlayan üretim teknolojilerine ve altyapılarına sahip olmaları da gerekiyor. Ayrıca yaratıcılığı körükleyen lokasyona da ihtiyaçları var. Yukarıdaki düşünsel ve fiziksel yatırımları kendilerine

Marka sahibi reklam ajansından ne ister?

Marka sahipleri reklam ajansının neyini beğenir, nesini beğenmez? Marka sahibi reklam ajansından nasıl bir katkı beklentisi içerisindedir? Reklam ajansları ile müşterileri arasında uyumsuzluk nerelerde yaşanmaktadır? Neden marka sahipleri sık sık ajans değiştirir? Yukarıdaki soruların cevaplarını her ajans sürekli sorgulamalıdır. Ajansının kalitesini, müşteri sayısını, ününü ve itibarını artıracak ipuçları yukarıdaki soruların cevaplarında gizlidir. Kabul ediyorum, reklam ajansından ne istediğini, ne istemesi gerektiğini bilmeyen bir çok marka sahibi (reklamveren) var. Reklam ajansına doğru düzgün brif veremeyen, verdiği brifin arkasında duramayan, ne iş ne de pazarlama stratejisi olan, reklamveren olmanın gereklerini bilmeyen marka sahiplerine, dergimizin Mayıs 2009 sayısındaki “Her reklamveren layık olduğu reklamı alır” başlıklı yazımda yol gösterici bazı tüyolar vermiştim. Şimdi de müşterisinin ihtiyaç ve beklentilerini iyi anlamayan reklam ajanslarına bazı tüyolar vermek istiyoru

Eli Acıman vefat etti!

"...Ülkemizde çağdaş reklamcılığın öncüsü Eli Acıman'ın iki kaygısı vardır: Etik... Ve estetik... Acıman'da bu iki değer ağır basmasaydı, bu denli saygınlaşamazdı." - İlhan Selçuk- "...Eli Acıman yalnız reklamcılığın ilklerinden değil, bugüne dek en iyisidir. Mesleğin hocası, duayenidir. Dürüst karakteri ile piyasanın en büyüklerinin güvenini kazanmış, daima ilkelere imza atmış büyük bir psikologdur. Reklam sektörünün en kuvvetlisi, en tecrübelisi, en büyüğüdür. Uzun süreler beraber çalıştık. Bugünkü durumumuza gelişimizde onun payı büyüktür. Teşekkür ederiz Eli Acıman." - Vitali Hakko- "...Eli Acıman, önünü açtığı meslek dalı ve yarattığı kurumla övünmelidir. Manajans, bir pazarlama disiplini olarak çağdaş reklamcılığın Türkiye'deki öncü kuruluşu, okulu ve örneği oldu. İş dünyası, satış artıran, yaratıcı reklamı Manajans'tan öğrendi. Çok önemli Eczacıbaşı markalarının pazar payının geliştirilmesinde yıllar boyu büyük yardım gördüğümüz Manajans&

Erciyes Baklava & Börek

Erciyes Baklava & Börek 2011'de Çok Tatlıyız

4556 - Önümüzdeki Engeli Kaldırın

Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu SMS Bağış Numarası

Vodafone / Samsung: Connect to the Galaxy interactive map projection