Ana içeriğe atla

Kayıtlar

MacBook Air

Apple, MacBook Air isimli yeni ürününü çıkarmış bulunuyor - Dünyanın en ince notebook'u. Yeni yıl - değişim ve yenilikler dönemi - çözümler ve hedefler düşündüren bir dönem - ve San Francisco, MacWorld'den en son haberlerin duyurulduğu bir dönem. Steve Jobs ilk iPod Nano'yu jean pantolonunun cebinden çıkardığı zaman hepimiz bir oh çekmiştik. Yeni iPhone'u avucumuzun içine alacağımız günlerin hesabını yapmıştık. Ve henüz bu sabah, dünyanın en ince laptop'u bir zarfın içinden çıktığında hayretlere düştük. Sadece 1,3 kg ağırlığı ile, birkaç milimlik en ince noktasıyla şaşırtan ve en kalın noktası ise sadece 1,5 cm olan MacBook Air doğmuş bulunuyor. Laptop bilgisayarlar giderek küçüldükçe ekran boyutlarından olduğu kadar klavye boyutlarından da fedakarlık yapmak olağan sayılmaktaydı. Mucizevi bir şekile, yeni MacBook Air kilo kaybından dolayı hiç bir başka kayba uğramamış bulunuyor. Tasarımda kullanılan 12 cm'lik LED özellikli geniş ekran daha az enerji tükettiği

Topaz'da muhteşem bir gece...

Amerikalı partnerimiz dwturner'in New Mexico'dan Istanbul'a gelen iş adamları ve Eyalet Temsilcilerine verdiği yemek tam anlamıyla harika geçti. Davetimize Mr. Sherwin Pomerantz, Ms.Daniella Duran, Mr John Donald, Mr Karl Halpert, Mr Matt Ennis ve PFS nin sahipleri Gamze ve Berat Pehlivanlıoğlu katıldılar. Topaz restaurant'ın enfes boğaz manzarası ve nefis yemekleri konuklarımızı adeta büyüledi. New Mexico eyalet temsilcisi Mr. Sherwin'in keyifli sohbeti gecenin ilerleyen saatlerinde ise Mr.John'un kahkahalarıyla herkesi neşe kattı, Berat bey ve Gamze hanım çok zariflerdi, kısaca herşey güzeldi, sırada 26 Martta Georgiya Eyalet Temsilcileriyle birlikte olmaya geldi. Hergün bizimle çalışan firmalara birçok deneyim katacak bilgi ve tecrübeye sahip oluyoruz, hatta yakında ortak iş alanları geliştirecek iş sahaları yaratmaya başlayacağız , Hayırlısı...

BayRamazan

Geldi geliyor derken, erken mi geldi ne bu bayram. Zamanın peşinden koşan bizler, yarına yetişemeyeceğimizi bile bile dünü yaşamaya devam ediyoruz. Buradan çıkan sonuç şu oluyor... "Geçmiş bayramınız kutlu olsun!" Kafam karıştı da biraz, sizinle de paylaşayım istedim bu karışıklığı. :)

Biraz su da ben serpmek isterim..

Şimdi şimdi yeşillerin ortasındayım. Güller sarmış etrafımı bir de adlarını öğrenmeye çalıştığım benim için yeni çiçekler. Aklımda tutmaya çalışıyorum adını, bak onun yaprağı kadife kadifeydi diyorum. ‘Utanmış pembe kadifesi’ yapraklı çiçek, sevgilisine kavuşamayan bir boynu büküklüğü düşürüyor aklıma. Gözlerimi zor alıyorum da atıyorum daha uzağa. Biliyorum ki deniz, sayılı adım mesafemde. ‘Deniz sefer sayılı’ bir yolculuğa çıkmışım. Uzamış yeşiller çakıl taşı yollarıma, yollarımın hatları bürünmüş yeşillere. Onlar bu mevsimde ister ki eş dost salınarak geçsin üzerlerinden. Yürümek bize nasıl güzelse, yollara da yürünmek güzeldir çünkü. Sert havaların terkedilmişliği yavaş yavaş bırakır yerini insan sıcaklığına. Zaman yeşillere yayılma, tek gürültü yapma hakkını cırcır böceklerine bırakma, elin çoğu zaman gidemediği ne kadar ‘off’ tuşu varsa basma, uzay uydularıyla bağlantıyı koparma zamanıdır; belki çoktandır elde olan bir anne kurabiyesi tarifini hayata geçirme zamanıdır. Birkaç gün

Yağmurdan köpükler...

Yağmur yağmıyor da sanki caddeler, yollar canlanıp akıyor ayaklarımızın altından... Susuz geçmez gemiler misali, biz de mi kaptırsak kendimizi şehrin köpüklerine. Ankara'nın suyunu bulup çıkaramadılar da sıra "kesintilere" geldi. Çıkardınız ya suyunu daha ne istersiniz, grisiyle gözünüzü boyamayan Ankara'dan. Ben Ankara'yı seviyorum arkadaşlar. Yağmuruyla, grisiyle, altımızdan girip üstümüze çıkan yollarıyla... Ben Ankara'yı seviyorum... Hepinizi seviyorum yahu, var mı ötesi.

WOMM

WORD-OF-MOUTH MARKETING NEDİR? Ürününüzü veya servislerinizi kullanan tüketicilerin, o ürün veya servis hakkında olumlu tecrübelerini çevrelerine yani potansiyel müşterilere aktarmasına ağızdan ağıza pazarlama denir. Tüketiciler olumlu tecrübelerini aktardıkça ürününüzün veya servisinizin pazarlama mesajı ücretsiz, güvenilir ve odaklı bir şekilde yayılır. Eğer insanlara tanıdıklarına anlatabilecekleri materyal sağlanabilirse insanlar tecrübeleri hakkında konuşmak, kendi fikirlerini paylaşmak için daha istekli olurlar. Ama unutulmaması gereken diğer bir unsur ise kötü bir tecrübe iyi bir tecrübeden daha çabuk yayılır ve daha çok tekrarlanır. İnsanlara sürpriz ve merak faktörleri ile yaklaşıldığı zaman, iyi tecrübelerinin de kötü bir tecrübe kadar çabuk yayılması sağlanabilir çünkü insanlar onlara yapılan sürprizler hakkında konuşmayı severler. INTERNET İLE WORD-OF-MOUTH MARKETING AŞKI NE ZAMAN BAŞLADI? Word-of-Mouth Marketing aslında insanlık tarihi kadar eskidir. Yeni olanzaten insanla