Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Son atak Doug'dan,

Doug ve sevgili eşi Mala'nın bebeği bu yıla yetişti, ömür boyu mutluklar diliyoruz Turner ailesine... ( Erkek )

Mandalina'lı Yıllar!

Bütün Mandalina ekibine mutlu, sağlıklı neşeli, başarı dolu bir 2007 diliyorum... Umarım her şey keyfinizce gerçekleşir.. MUTLU YILLAR...

"Reklamlarınızda Kullanmamanız Gereken 5 Kelime"

"McKee diyor ki, "Şu beş kelimeyi asla reklamlarınızda kullanmayın; 1- Kalite 2- Değer 3- Servis 4- İlgi 5- Dürüstlük Sebepleri de şöyle sıralamış; 1- Kalite: Alınmaya değer her ürün yada hizmet kalitelidir. Alıcılar, fiyata göre, kalitenin de geleceğini bilirler. Ayrıca kalite tüm firmalarca o kadar kullanılmıştır ki, sadece boş 6 harf haline gelmiştir. 2- Değer: Tıpkı kalite gibi, değer de fiyata bağımlı olarak değişmektedir ve alıcılar alımı yaparken, değerin ne olduğunu bilmektedirler. Her ürün veya hizmetin, kendine has değer eşitliği vardır. Bu yüzden "en değerliyi biz sunuyoruz" tamamen havada kalacak bir iddiadır. 3- Servis: Hiç "biz kötü servis veriyoruz" diyen bir reklam gördünüz mü? Dolayısıyla daha iyi servis vaadi, alıcı açısından hiçbir anlam ifade etmeyecekitr. 4- İlgi: Gerçekten firmanızın, rakiplerine göre müşterilerine daha fazla ilgi gösterdiğine mi inanıyorsunuz? Bunu söylemek iyi gelebilir ama, kamuoyu gözünde uçuşan kelimedir sadece.

eksiltiler

Güneşe yakıştırıdığım sarıların tonlarına bürünüp beni kandıran yapraklara balkonumdan her baktığımda, bilin ki sizleri düşünüyorum.. Herkese sevgiler.

Serhan

Hey,nerelerdesiniz?

Arkadaşlar sanırım Mandalina'nın bir blog'u olduğunu unuttunuz. Ya da ( umarım öyledir) çok yoğun olduğunuz için buraya iki satır mesaj bırakamıyorsunuz. Sevgili patronum bari siz biraz ilgi gösterin şu blog'a da bizler de Mandalina'dan bihaber olmayalım. Hepinizi çok özledim, en kısa zamanda ziyaretinize gelicem. Ayrı ayrı öpüldünüzzzzz!!!!! PS: Çok eğlendiğimiz günlerden biriydi, yad etmek istedim.

Aman dikkat!

Tarihin nemli çukurları, çamurlu ayaklarıyla bastıkları geçmişlerine gömülenlerle, kendini, kendi cinsinden üstün sananlarla tıka basa doludur. Aynı yolda yürüyüp aynı yerlere ulaşmamaya çalışan, yarattıklarıyla daha da iyiyi yaratacaklara ilham veren biz reklamcılar, müşterilerimizin nemden kabaran ürünleri üzerine rengarenk şemsiyeler açarak maddi manevi besleniyoruz. Sektörün penceresinden bakanlara sunmamız gereken manzara: Birlikteliğimizin oluşturduğu güven veren tablo içerisinde farklılıklarıyla sokağı canlandıran şemsiyelerimizin ters düz dikişleridir. Yaptığımız işlerdir, baktığımız yerde gördüğümüz köşeli ayrıntılardır bizi aynı çerçeve içerisinde birbirimizden ayrı tutan. İyi ve kötünün tartışılmadığı, istenen ve yapılanın belirleyici olduğu bu sektörde yapmamız gereken tek şey: Fikirlerimizin kara kalem çizimlerini tarzımızla şekillendirip, müşterimizin resim defterine ilk sayfadan girebilmeye çalışmak olmalıdır. Biz, bize bizi kötülemek yerine, biz bize olduğumuz tertemiz