coldplay - strawberry swing / Video Art

coldplay - strawberry swing from Lucas Cooper on Vimeo.



Bu Şarkıyı ilk duydugum zamanlarda İşe giderken ve eve donerken arabada toplam günde nerdeyse 6-7 defa dinliyordum. Bukadarmı guzel olur, e tabii coldplay bu diyeceksiniz :) Acaba bunun Video calisması nasıl olur? diye merak etmiştim dogal olarak ve nihayet tesadufen Video calismasını gordugumde cok etkilendigimi itiraf etmeliyim...Bu muthis sarkıya boyle bir animasyon calismasi yakisirdi zaten :)
İyi seyirler...

Yorumlar

Nurettin Yay dedi ki…
Güzel olmuş gerçekten, sonunun çok gerçekçi olması gerekmiyordu:)Kız resim kalıp Süpermenin kalkıp tebrikleri kabul etmesi rüyadan uyanmak gibiydi:) Tşk.ler Yasemin.
Yasemin Halit dedi ki…
Evet çok doğru :) hakkatende sonunun gercekçi olması gerekmiyordu :) Birde bu animasyonda beni asıl etkileyen şey çok ciddi bir illuzyon kullanılmış...Adam bi yerleri dolaşıyomuş gibi ama aslında dikkatli bakınca hep aynı yerde yattıgını farkettim :)) Yattigin yerden dunyayı dolasmak fikri hoşuma gitti :P ve bu illuzyonu tamamen golge ve animasyonla gerçekleştirmeleri vs...
Beğenmene sevindim Nurettin abi...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sizin Markanız Ne Renk?

Dijital Günlüğe Dönüş Testleri

Tik Tak