Herkese merhaba!! Sizleri çok özledim.. Duyduğuma göre Ankara'yı sular seller götürüyormuş.. Gündüzleri, kapalı, geceleri yıldızsız geçiyormuş.. Burada da yağmur yağıyor, ama güneş zaman zaman açıyor. Küçük ama tatlı, tam iki mi iki katlı bir evimiz var Ayşe ile. Herkesi bekleriz. Kaldığım şehir küçük, gezecek yeri yok, biz en iyisi sizlerle Brüksel'e gideriz. Doğrusu buraların ne kokusu, ne rengi, ne de insanları benziyor başkentiminkine.. Kendinize iyi bakın, hoşçakalın, bana yazın!
SMG Connected'ta yer alan haberde, Global Web Index Türkiye Araştırması’na göre; Türkiye’de internete her gün bağlanan kullanıcıların, markalardan beklentilerinin başında “tüketicinin bilgi birikimini artırması” geliyor. Türkiye’deki her 2 aktif internet kullanıcısından 1′i markadan tüketicinin bilgi birikimini artırmasını beklerken, bu konuda erkeklerin kadınlara göre daha çok beklenti içinde oldukları görülüyor. Müşterilerin markalardan diğer bir beklenti ise “eğlendirici” olmaları. Kadınların erkeklerden en çok farklılaştığı beklenti “günlük” hayatta. Markalardan beklentilerde önemli bir yere sahip olan “günlük hayatta”, kadınların erkeklere oranla daha yüksek oranda beklenti içinde olduklarını görüyoruz. Kadınlar, markalardan günlük rutinlerinin bir parçası olmalarını ve organize olmalarına da yardımcı olmalarını bekliyor. Kadınların erkeklere göre daha çok beklenti içinde olduğu diğer bir konu ise “etkileşim”. Kadınlar, markalardan diğer insanlarla etkileşime geç
Yorumlar